Thursday, 16 June 2011

Saat Terakhir.


tak pernah terpikir olehku
tak sedikit pun ku menyangka
kau akan pergi tinggalkan ku sendiri
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
begitu sulit ku menyangkal
begitu sakit ku rasakan
kau akan pergi tinggalkan ku sendiri
* di bawah batu nisan kini kau tlah sandarkan
kasih sayang kamu begitu dalam
sungguh ku tak sanggup ini terjadi
karna ku sangat cinta
** ini lah saat terakhirku melihat kamu
jatuh air mataku menangis pilu
hanya mampu ucapkan selamat jalan kasih
satu jam saja ku telah bisa
cintai kamu kamu kamu di hatiku
namun bagiku melupakanmu
butuh waktuku seumur hidup
satu jam saja ku telah bisa
sayangi kamu di hatiku
namun bagiku melupakanmu
butuh waktuku seumur hidup
di nantiku
repeat **
satu jam saja ku telah bisa
cintai kamu kamu kamu di hatiku
namun bagiku melupakanmu
butuh waktuku seumur hidup
satu jam saja ku telah bisa
sayangi kamu di hatiku
namun bagiku melupakanmu
butuh waktuku seumur hidup

11 comments:

  1. suke giler lgu neh .. menusk kalbu .. haha . kalbu ker .. :p

    ReplyDelete
  2. ak pun sukeee :P asyk ulang2 dgr je lgu ni. haha. lyn jiwang gak ika ni. hehe

    ReplyDelete
  3. hehe . kdg2 mesti kne jiang kan . bile tgah sedih2 tuu .. hehe . malu plak da kntoi . hehe .

    ReplyDelete
  4. btul2. xyah nk malu2 sgt la ngn ak. hehe

    ReplyDelete
  5. hahahahha . malu lah da kantoi . hehe . lagu ni sedih kan . huhu .

    ReplyDelete
  6. nti kt kamsis kte bkk kuat2 nak? hahaha. taw xpe. sedih kot.

    ReplyDelete
  7. ok set !!! pasang bnyk2 kali ..hehehe .. :)

    ReplyDelete
  8. yess! ko jgn lpe bwk speaker. nk kasi gegar 1 blok. haha

    ReplyDelete
  9. haha ! terbaik !!!! ko nk microphone skali x . nk nyanyi skali x . haha .

    ReplyDelete
  10. eh kalo ko ade ak nak laa. nyanyi tu mestilah nak. 2 pn kalo ko sudi nk nyanyi ngn ak skali. haha

    ReplyDelete
  11. kahkahkahkahkahkahkahkahkah

    ReplyDelete